En förmiddag med sjörövare

Dagis var stängt i fredags så jag och barnen passade på att åka in på den årliga sjörövarmarschen. Att bli sjörövare och kika på alla variationer av minisjörövare var poppis, dock var teatern på grevagården detta året vilket inte var bra då kanske bara 20% av barnen såg någonting i trängseln. Barnen tröttnade ganska fort så vi besökte Grevagrundet en stund innan vi lunchade på mcd. För tjejerna avrundades dagen med kalas och jag och Knut passade Tindra och passade på att göra första besöket på Glassiären detta året.




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Så söta. Hur gör du när dagis är stängt? Tar du föräldraledigt då eller, har funderat på hur man löser det med jobb och så..

2011-05-12 @ 09:49:33
Postat av: Jonna

Ja jag tar föräldraledigt när dagis är stängt, skönt att ha lite lediga dagar med barnen ibland! Funkar bra i skolan, klart snart va?

2011-05-15 @ 11:31:50
Postat av: Cecilia

Ja jag förstår det, då gör det inget att det är stängt ;) Ja det går bra tycker jag, ett år kvar nu, det går så snabbt!

2011-05-15 @ 14:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0