Barnfri

I hela två timmar var jag barnfri idag, eftersom att jag och Stoffe hade tid på banken. Passade på att springa inom Kupan innan jag körde tillbaka. Skönt att gå och kika ensam, första gången på minst nio månader. Köpte med mig lite god fika från systranas som vi åt  när farmor, farfar och barnen varit på promenad. Vi stannade kvar en stund och blev även bjudna på middag, underbart att slippa laga ibland!

Köpte bland annat en duk som jag hoppas hitta tid till att sy något av i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Mina

Men, tar din kille aldrig barnen?

Det verkar ju som om du skulle vilja det ibland!?

2009-03-05 @ 21:51:16
Postat av: Jonna

Nästan aldrig eftersom att han nyligen tagit över ett företag och jobbar i snitt mellan 7-21. När han slutat för dagen umgås jag gärna med honom, när han tar ledigt och barnen är vakna umgås vi alla tillsammans. Visst skulle jag gärna vilja ha någon timmes egentid ibland för en promenad eller så men det kommer!

2009-03-05 @ 22:09:11
Postat av: Erika

Oh vad man njuter av timmarna när man väl får dem!

2009-03-06 @ 07:49:18
Postat av: Mina

Vilken härlig inställning du har, så positiv!

Din kille har hittat sig en bra tjej!!

:)

2009-03-06 @ 21:03:17
Postat av: Cissi

Håller med Mina :=)



Jag framstår som jävligt deprimerad eller bitter i jämförelse :=)

2009-03-07 @ 21:12:47
URL: http://cisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0