Äntligen igång!

Tack vare syster och Jill har jag kommit igång med löpningen som jag så länge velat. Har sprungit tre gånger nu och det märks att alla promenader gett något. Vi började litet, med en tre-kilometersrunda förra veckan och det kändes skönt att jag orkade springa hela. Dagen efter ökade vi till 4,3 och gick ett par hundra meter. I kväll tog vi den senare igen och spang hela på ca 24 min, känns super, hoppas verkligen att det kommer finnas både tid och motivation några gånger i veckan!
Jill: Nästa år hänger vi med er! (=


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det är riktigt skönt!

2009-07-07 @ 07:08:01
Postat av: Cissi

Oj va duktig du är!!

En annan får andnöd efter tre sek :)

2009-07-07 @ 09:13:55
URL: http://cisan.blogg.se/
Postat av: Jill

vad kul!!!

då kanske jag får någon mer att springa med nu...dock har jag inte sprungit på en vecka..såå mycket med bröllopet nu..men ikväll ska jag ut! då bli de 4,3.

2009-07-08 @ 08:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0