Drömmande

Gick förbi Thunells dagis idag och Ines stannade länge och kollade in barnen, fick bära henne därifrån. Vi som trodde att det skulle bli dagis för hennes del nu efter nyår, tyvärr är så inte fallet. Dagis som ringde hade kollat fel och kommunen har  inte ens hörtav sig, trots att hon var uppsatt att börja som i  måndags. Antar att det är för att vi blev erbjudna plats hos dagmamma, men då jag bara kom till telefonsvarare då jag ringde barnomsorgen förväntade jag mig nog att de skulle ringa upp och meddela status.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nej fy va trist att dom hade gjort fel, tur att du är hemma och att du inte har ett jobb som du var TVUNGEN att komma tillbaka till just nu...

2009-01-07 @ 15:13:49
URL: http://cisan.bloggagratis.se
Postat av: Jonna

Ja verkligen, då vet jag inte alls vad vi gjort.

2009-01-07 @ 15:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0