Bubbetorp

Jag och Ines besökte Bubbetorps marknad för första gången, klart värt det.



Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej familjen Vrenge. Hoppas ni mår bra. Jag har blivit lite sugen på att börja sy lite grann igen. Alla söta klänningar du sytt kommer de mönstren från den boken som du en gång rekommenderade mig. Som bla hade mönstret till de manchester hängselbyxor du sydde till Ture, eller finns de i någon annan bok. Kram Joanna

2009-12-06 @ 17:46:22
Postat av: Jonna

Hej!

Grattis till lilla Märta!

Omlottklänningen finns i den boken, fick du tag i den?

Den klänningen som jag sytt nyligen i blommigt till Edith och Kerstin kommer från tidningen Allt om handarbete. Om du vill kan jag skicka med tidningen upp med Erika så kan du ju rita av de storlekar du vill ha?

/Jonna

2009-12-07 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0