Fan, igen!

För ett par veckor sedan när jag hade handlat på Maxi och skulle köra hem var bilen död. Fan, jag hade glömt lysena på, ringde Stoffe som fick komma och hjälpa mig att putta igång den. Fjantig som jag är tycker jag sådant är lite pinsamt så jag bestämde mig för att inte glömma det igen. Jovisst ni som känner slarviga mig. Lunchade med Stoffe, gick en sväng på stan och tog en kaffe hos mamma och pappa. Tid att åka hem och bilen var stendöd, ringde Stoffe och hoppades att han hade tid. Givetvis har jag ställt mig på torget där det är mest folk en löningsfredag, givetvis är batteriet så urladdat att  den inte går igång genom att putta. Han bogserade då bort mig till en brant backe men det funkade inte heller, en arbetskompis till Stoffe ringdes dit och problemet fixades med startkablar. Ett problem kvar, barnen var upp hos pappa, bilen var tvungen att gå och vår handbroms är paj.. Pappa klädde på barnen, jag ställde mig plant och sprang i ilfart upp och hämtade dem. Nu är vi och bilen hemma  och lysena ska jag aldrig aldrig glömma igen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha hade kännt precis som du, typiskt tjejer kanske...

2008-09-26 @ 15:54:06
URL: http://cisan.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Vad bra att det löste sig. Äh inte pinsamt, har väl hänt nästan alla ngn gång.

2008-09-26 @ 16:13:00
Postat av: Sofi

Håller med Erika... Men visst är det liiite pinsamt.

2008-09-26 @ 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0