Solen?

Var är den? Igår trodde jag den var på väg att kika fram så jag klädde barnen och tog en promenad upp till affären. Nästan direkt började smådugga, lite för optimistikt tänkte jag att det skulle sluta. Halvvägs började det ösa ned och jag fick småspringa till affären, väl där slutade det regna. Men i samma sekund vi satte foten utanför affären började det igen. Givetvis hade jag lämnat regnskyddet i bilen, så vi var ganska blöta när vi kom hem, inte lillebror dock, som sitter skyddad. Fodrade regnkläder till Ines är beställda!
Så vad hittar man på en dag som denna, någon promenad vågar vi oss nog inte på då det ser ut som att himlen ska öpnna sig vilken sekund som helst. Vi lär ju blåsa bort om vi ska bort  till lekparken som det ser ut nu..
Tråkväder= tråkdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0