Ändrade planer

Det är snart två år sedan vi köpte badrumsinredning till stora badrummet och givetvis har jag ändrat mig flera gånger. Jag velar fram och tillbaka hur jag vill att badrummet ska se ut. Men nu närmar det sig med stormsteg och det börjar bli hög tid att betsämma sig! På så sätt känns det bra att det tagit lite tid uppe, har hunnit känna efter vad jag tycker om. Hade vi renoverat innan vi flyttade ín hade det förmodligen inte blivit något vidare gällande allt från planlösning till inredning. 
Denna kombination har vi i källaren, skåpet är högblankt och skulle vara vägghängt. (annan blandare)

Detta vill jag ha nu!

Svårt att välja kakel har varit inne på vitt 5x5 en längre tid nu men sen velat lite mellan det och  vitt 25x25. Diskuterade kakel med Erika och efter lite fundering är det mindre är att föredra. Frågan är då bara hur det kommer se ut med så mycket fog, vill ej ha vit då det förmodligen är rätt jobbigt att hålla snyggt. Stoffe gillar som Erika shackrutigt golv, jag tycker också det är jättefint men är lite inne på bara svart golv, kanske i 5x5 det också eller svart granitgolv 20x20.  Det är planerat för svart granit i hallen och jag tycker det kan vara snyggt om det kommer igen på fler ställen.


Innedörrarna Stoffe sätter i detta nu.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej..

Ja där håller jag med dej ang. om man ska "turbo" renovera innan man flyttar in eller ta det lite som det kommer... Det du "vill ha nu" gillade jag! Vi tar lite pö om pö här...



Jag älskar svart men inte på golvet "allt syns" :(

2008-10-07 @ 18:58:17
URL: http://www.mrslundqvist.se
Postat av: Erika

Svårt som 17 är det att välja. Om smuts syns på svart kan jag rekomendera nästan svart, det syns inget alls på det ;).

2008-10-07 @ 20:01:21
Postat av: Linnea

Vad skönt att allt börjar falla på plats nu! E supernyfiken på slutresultatet! Kram

2008-10-07 @ 20:29:15
Postat av: Mamma

Nu är det mkt som faller på plats .. kul.

2008-10-07 @ 20:35:47
Postat av: Anonym

Jag gillar kombinationen ni har i källaren, helt stilren, kommer säkert bli bra när allt bli färdigt!



2008-10-08 @ 08:08:42
Postat av: Cissi

Dina trogna läsare hoppas på före och efter bild :=)

2008-10-08 @ 11:02:16
URL: http://cisan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0