Barn

Hur många barn har du?
Ett

Vad heter hon och varför heter hon så?
Ines Viola Kristina Vrenge. Ines var vi överens om, Viola ville jag till en början att hon skulle få som tilltalsnamn, Kristina släktnamn.

Vad skulle hon hetat om hon var av det andra könet?
Tage

När föddes hon?
5 september 2006, 9.26

Vad vägde hon när hon föddes?
3380 g

Hur lång var hon när hon föddes?
50 cm lång

Hur lång tid tog förlossningen?
5,5 h

Tog ni reda på könet?
Oh ja

Hur länge ammade du?
Ammar fortfarande

Är du tillsammans med pappan?
Ja

Hur gammal var du när du blev gravid med ditt första barn?
23

Hur gammal var du när du fick ditt första barn?
24

Hur ofta är du barnledig?
Nästan aldrig, är forfarande hemma med Ines.

Vill du har fler barn och isåfall hur många?
Ja, förutom lillen i magen ett eller två till.

Om du får fler barn, vad ska de heta?
Inte helt enade än.

Kan man förklara för någon som inte har barn hur det känns att ha barn?
Ja visst, förklara kan man ju.

Kommentarer
Postat av: jill

Farfars båt, han har två...En stor och en liten...´Den stora hade han tänkt sälja.(jag vill ha)Men nu har jag tjatat o tjatat på att han inte får sälja så jag hoppas den kan bli till låns:D jobbigt när vi inte har egen och hela tiden tjata på svärfar om att åka ut..
Vad har ni får båt?Fredrik går i båt tankar...

2008-05-11 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0