Bisarra hm

Beställde endel kläder från HM för en månad  sedan. När Erika som beställde några dagar efter mig fick sina kläder ringde jag och undrade var mina tagit vägen. Det visade sig att paketet var skickat och hade försvunnit posten. Jag undrade givetvis vad som kunde göras, om det var någon idé att vänta på att paketet kommit tillrätta och fick det trevliga svaret "gör så, jag tänker inte åka och leta efter det" ..
Det fortsatta samtalet ledde efter den kommentaren inte till något och hon kopplade mig vidare till returavdelningen. Tjejen där undrade om jag ville beställa om varorna men som jag befarade fanns inte jackan, som var anledningen till bställningen, kvar. Ett par dagar senare ringde jag för att höra om det var möjligt att sätta upp mig på någon form av returlista. Så var ej fallet men när hon kollade jackan hade den kommit in som retur i storlek 92, antagligen alldeles för stor men till hösten.. När jag tidigare ikväll kollade paketets staus såg jag att paketet jag aldrig fick stod som outlöst och retunerat. Jag ringde då HM för att be dem skicka det till mig, med  rätta kläder och storlekar. Det kunde ej göras då paketet redan var omhändetaget, jag bad henne se efter om jackan kommit in som retur i storlek 86. Tro det eller ej men antagligen är det väl samma jacka som jag borde fått för lite drygt två veckor sedan! Cirkeln är sluten, jackan är påväg och i rätt storlek också!

Kommentarer
Postat av: Erika

Sjukt, men vilken tur! Nu är det ju ändå vinter så jackan ska ju inte användas på ett tag :(.

2008-03-18 @ 09:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0