En dag på stan

Idag har Erika, jag och barnen spenderat dagen på staden. Vi lekte i Hoglands park, lunchade, åt glass och bytte lite grejer jag införskaffat till bröllopet. Det blev inte rikigt som jag tänkt mig med kläder till bröllopet. Klänningen jag köpte hade inga axelband och var superfin med vanlig bh. Efter att ha jagat efter en axelbandslös bh hittade jag en på hm. När jag, en och en halv timme innan bröllopet, skulle börja testade jag kläderna och såg hemsk ut! Axelbandslös bh när man ammar är inget att rekommendera! Det enda alternativ var att fort som f-n köra till Lindex på amiralen som fortfarande hade öppet.  På 10 minuter hittade jag en klänning och 40 min innan vigseln var vi hemma. Det blev en snabbsminkning, men vi han 10 min innan det började var vi på plats!

När vi kom hem idag var lillan varm. Var lite osäker på om det bara var för värmen så jag tog tempen som visade 39,4. Så nu har hon däckat två gånger, kan inte hålla henne vaken.


Kommentarer
Postat av: Erika

Krya på¨dig Ines!

2008-06-09 @ 18:13:11
Postat av: Linnea

Åh, stackaren... Hoppas hon snart kryar på sig.. Hälsa familjen från mig!

2008-06-09 @ 20:38:32
Postat av: Linnea

Åh, stackaren.. Hoppas hon kryar på sig snart. Hälsa familjen från mig! Kram

2008-06-09 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0