Nedräkning

Idag har vi blivit så gott som klara med bröllopshäftena, bara stämplingen kvar, de blir jättefina! Nu närmar det sig med stormsteg, bara fem dagar kvar till Lotta och Davids stora dag!
Gav mig ut på stan med Erika  för att hitta den perfekta bröllopsstassen. Klänning var till en början uteslutet då det är lite knepigt att amma i, detta gjorde det  hela mycket svårare då jag var tvungen att hitta både under och överdel. Men på HM hittade jag precis det jag letade efter, en superfin klänning med knappar hela vägen, måste bara byta storlek i morgon, håller tummarna att den sitter så fint som tänkt mig.
Stoffe gav sig på gräsklippning när vi kom hem och jag och barnen åkte en sväng till Erika. Barnen lekte lite och vi drack en kopp kaffe, i morgon bär det av till Norrtälje för deras del, ha en trevlig semester!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hur var klänningen?

2008-07-23 @ 10:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0