Något fel?

Har försökt uppdatera några gånger nu men det har varit så fruktansvärt segt ett tag nu..
Jag har haft fullt upp denna vecka med föreläsningar tre kvällar, i Ronneby till råga på aIlt! Nästa helg är det tenta vilket jag inte ser fram emot, får inte så mycket ro till pluggande med lillan här hemma. I torsdags passade jag Kerstin och Edith på förmiddagen, vi lekte och mös ihop!




Idag har Linn, Erika och jag varit i Karlshamn, Erika och jag var smakråd till Linn som provade  brudklänning. Hon bestämde sig för en superfin klänning som passade henne perfekt!

Kommentarer
Postat av: sarah

hehe, jo då:-) Mkt i guld, disco...hihi. kul med maskerad. Du då? Är det du och stoffe och lillan?
Ses imon!

2008-01-11 @ 19:15:16
URL: http://aliceemil.blogg.se
Postat av: Linnea

Tackar! Hoppas ni hade mysigt idag vid val av klänning!

2008-01-12 @ 00:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0