Kalla tid...

Känner mig helt isolerad, det bara snöar och blåser! Kan inte ens ta en promenad som vanligt utan att få köldskador!
Åkte och handlade idag och blev bortgjord. Förde över pengar till mitt konto innan jag åkte med i kassan medgavs ej köpet, något måste dragits sent sen i julas.. Fick ringa Stoffe som fick komma med pengar till mig, kunde ju inte skita i det och aldrig handla på Maxi igen..
Efter missödet åkte jag förbi kupan och fyndade ett fint tyg, förslag på vad jag kan sy av det?
Vi fortsatte sen en vända till pappa där vi fikade lite innan vi begav oss hemmåt igen..



Kommentarer
Postat av: Anna

Sött tyg! Någon söt klänning kanske!?

2008-01-03 @ 15:31:24
Postat av: Erika

Något till mina barn! ;)

2008-01-03 @ 17:34:59
Postat av: Anonym

En tygtavla till Inez:)

2008-01-04 @ 14:56:47
Postat av: Linnea

Hur mkt har du? Jag hade tyckt att det hade varit sött som täcke och kudde till den nya bebisen!

2008-01-06 @ 10:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0