Oväntat

Glukosbelasningen idag gick mindre bra, hade förhöjt socker. Vilket var riktigt oväntat då jag hade lågt med Ines. Kommer få träffa diabetessköterska och sockret kommer kollas oftare. Ivästa  fall blir det insulin under återstående delaen av graviditeten men det tror jag jag kommer slippa. Det som oroade mig mest var att barnmorskan sa att jag på sikt kan bli diabetiker.. 
Järnvärdet var ingen höjdare heller bara 98, nu blir det noga med järntabletterna! Ligger alltid rätt lågt men under 100 är inte bra för någon.. Jag mår ju bra och är pigg men behöver ju få upp mitt värde till förlossningen.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Oj oj, låter inte alls kul.. Hoppas värdena blir bättre!

2008-02-13 @ 13:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0