Holger är här!

I går kväll började Erika få värkar och jag åkte upp. När de åkte till förlossningen vid 22.15 uppfattade jag Erika som fortfarande inte som vidare besvärad av dem. Som tur väl åkte de in i tid och Holger tittade ut redan 22. 55.
Barnen vaknade vid 5.40 och väntan på lillebror började. Vid två tiden kom de hem med sötnosen!



Sytt till Holger


Nu har jag percis damsugit, torkat golven, städat toan. Linn har haft Ines idag och familjen är nu här och lämnar henne. När de åkte vidare är det bara att fortsätta, men att bädda rent sängarn, har även en massa tvätt och disk som också väntar. Väl klar ska jag sova och kanske unna mig nått sött..


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack! För både barnvaktandet och de underbara sakerna!

2008-02-29 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0