Fullt upp!

Kl 9 i morse hade jag tid på diabeteskliniken, fick info om kost och mätare, ska kolla sockret fyra gånger om dagen.  Klar där åkte jag dirket vidare till Lyckeby, där träffade jag läkaren för att prata om graviditetsdaibetesen. Fick även kika lite på bebisen, hon skulle kolla hjärtljuden och gjorde ett ul. Var så sugen på att fråga om hon ville kolla kön men eftersom att Stoffe inte vill veta så avstod jag..
På måndag ska jag till gyn får ul med viktuppskattning, kanske har jag övertalat Stoffe tills dess. (=
Kommer även få tid till dietiskt och specialläkare på diabetskliniken.
För tillfället sitter jag i köket, Stoffe  har Johan Elias och Li på besök, för att tentaplugga. Imorgon har jag salstenta som jag inte lagt ned någon vidare tid på än, inte alls sugen!
image217


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0