Trevliga, NOT!

Bojkotta Fritidsportalen! Efter alla om och men kom vi till en lösning av problemet.  Jag har mailat och ringt dem hela dagen utan svar. Märkligt, då jag tidigare dagar ringt dem angånde kommande besällning  har de ringt upp mig och svarat på mail inom en timme. Men till sist svarade de mig : Hej Jonna, jag har nu fått svar från distributören som har en reservdel i lager! Han har skickat denna till mig så du bör ha den i din tur inom ett par dagar! Bäst för båda parter!
Ingen ursäkt att jag fått ett skadat paket, fått vänta på besked eller att jag få fixa skadan själv. Dåligt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha:P gillar att det är svartvitt på din blogg!

2008-08-07 @ 10:56:54
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0