På tiden

På tiden att bloggen blir uppdaterad.
Ines och jag tog det lungt på förmiddagen, lekte, läste och plockade iordning här hemma. Efter lunch tog vi en
promenad runt Rödeby. Ines sov till Erika och barnen kom förbi för  lek innan middagen skulle lagas!
Funderar nu på om jag ska sy lite eller gå en promenad till, det sistnämda är nog bäst med tanke på mitt höga socker. Glassen ligger fortfarande kvar i frysen och läskar mig varje gång jag öppnar den!
Ines har lagt till med en ovana under helgen och börjat kalla Stoffe och mig vid namn. Lyssnar vi inte direkt på mamma och pappa så ändrar hon sig till våra namn. Hoppas bara hon inte byter till det helt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0