Blåst!

Blev blåst på overlocken ): Frågade henne om det var ok att skicka den i stället för att vi skulle köra och hämta den (veckan när all snö kom), såklart sa hon om du betalar frakten. Strax innan påsk mailde jag henne och hon svarade att hon inte hunnit kolla upp fraktkostnaden. Efter påsk mailde jag henne igen, men utan svar. Mailade ytterligare en gång och skrev att om det var problem att skicka så hämtar vi den men inget svar nu heller. Mycket tråkigt, såg verkligen fram emot den!

Har sökt kurs nu till hösten, socialrätt, förhoppningsvis sista! Om jag kan fullföla denna termin så har jag bara 15 hp kvar att ta. Måste prata med min lärare om jag kan ta de sista 7,5 hp i Maj hemifrån.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Socialrätt är superkul!!

2008-04-02 @ 11:26:11
Postat av: Erika

Vad tråkigt, har du ringt?

2008-04-02 @ 11:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0