Fullplanerad torsdag

Åkte på förmiddagen in till stan och fikade med Erika, Edith och Kerstin. Efter det hem och fixa lunch, Charlotta hälsade på oss innan det var dax att lämna bilen på lagning. Klara på bilfirman åkte vi till Ediths dagis och tittade på lussetåg.



Jag och Ines följde därefter med mamma hem då hon skulle passa Ines när jag var hos tanläkaren. Förs ökte få Ines till att lussa lite men det var förgäves, drog av kronan hela tiden!



När vi kom hem var Stoffe uppe och jobbade, Ines hjälpte till att elda upp gammalt virke.

Kommentarer
Postat av: Erika

Men en söt lucia är det iaf!

2007-12-14 @ 11:23:30
Postat av: Linn

Vilken piffig mössa du har;)

2007-12-14 @ 13:32:19
URL: http://linnus.blogg.se
Postat av: Erika

Menar du min(din)? :)

2007-12-14 @ 14:54:33
Postat av: Linn

Det hade jag glömt, syftade på loggan:)

2007-12-15 @ 17:32:25
URL: http://linnus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0